onsdag 21. juli 2010

long time no seee


Da har jeg ikke blogget skikkelig på en stund. Har tross alt ikke hatt internett hjemme siden jeg kom hjem heller.
Har vært litt av vært gående etter avreisen fra England. Har ikke vært flott vær, men har vært heldig med noen få dager med flott sol. Har campet med venner ved elven og vært våken til langt på morgenen. Har også vært en del på byen og slikt, feiret bestevenninna mi sin 18årsdag, og ellers har besteforeldrene mine kommet så vi har jobbet en del utenfor huset og slikt.




Mamma har jo også hatt bursdag og det var jo pent planlagt og greier. Søster kjøpte en rådyr og driiitfin kake som mamma fikk hakeslep av da hun så den :) :)



Var ved elva og bada her om dagen, og DET var kaaldt!!! Men kom meg uti og var den første til å ta svømmetak! Er bare å Ikke tenke i det hele tatt x)...
I dag har jeg høvla og stablet 3 kubikk med ved så er temmelig sliten. Pluss at jeg har klippet naboens plen og har jo selvfølgelig blitt belønnet med litt brunfarge :)
Har snakket en smule med "eks-vertsfamilien" i England også. Nå er vertsmor og vertssøster i Tyrkia med venner og skal kose seg der en uke :)

Nå sitter jeg i stua og slapper av og kjenner at man tydeligvis blir å sove godt i natt. Har dusjet og er temmelig klar for litt soving.
I morgen blir det kanskje kino for å se den derre Eclipse filmen, for må vel nesten se den tenkte jeg.

Håper alt står bra til overalt ellers.

x Elise xn

Ingen kommentarer: