mandag 2. august 2010

Kreta imorgen!

Heei der ute.
Har enda ikke fått endret linken eller navnet på bloggen min. Det må nesten gjøres snart. Men har ikke noen anelse hva jeg skal bruke enda.
I det siste har jeg vært en del med venner, badet i elva, vært med typen min, tatt sol, jobbet en del for besteforeldrene mine, hatt besøk av onkel, vært på pool-party hos en venn og selvsagt pakket til Kreta-tur :)
Har jo massevis av bilder da, men den triste nyheten i dag er at mobilen min har klikka så nå har jeg ikke min nyderlige mobil med 8Megapixels på!!!!! STRESS!
Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for er jo vant til å ta bilder hver dag! :S

Akkurat nå sitter jeg alene hjemme imens søster og mor er ute på byen og skal ta sol. mamma, bror, typen min og jeg reiser til Kreta imorgen og gjett at jeg gleder meg!!!! Det tordner ute akkurat nå, så er litt creepy å sitte hjemme alene, men har hunden til søstern min her så da overlever man jo :)
I dag skal jeg pakke ferdig og så kommer typen min bortover og skal sove over til i morgen. Blir litt enklere for han å dra samtidig som oss til flyplassen. Jeg og han skal nemlig ta flyet 7.35 alene til Gardemoen og så kommer mamma litt senere. Broren min er allerede i sør hvor han har gjort sin gudfar plikt og vært i dåpen til våres nye søskenbarn : )

Nå skal jeg slenge med et par bilder fra det som har skjedd i det siste.
Håper jeg kanskje skriver snart. Noen korte snutter fra sydenturen som blir å vare i 3 uker :)

x Elise x


Litt random !


Typen min og jeg i spa-badet til kompisen vår :D





Klar til 70-årsdag


Ingen kommentarer: