tirsdag 24. august 2010

18 ÅR OG bye bye Kreta

KALIMERA!
I dag er det en fancy dag sier jeg bare. Overskriften sier vel alt-- MYNDIG. Jeg og tvillingbror passet på å sjekke klokka ofte i går kveld for ikke å miste tiden, og så plutselig spør vi da en som jobber ved mini- go karten hva klokka er. "it's twelve". --- "we're 18!!!". Morsomt nok fant vi jo ut at han fyren sjøl va tvilling men at det var med en gutt.
Da vi kom til resturanten passet bror på å nevne dt til alle bartenderne (vi kjenner dem ganske godt), og de truet med å kaste han i bassenget. Hahaha...som om de ville klart det ;)
Og SÅ fikk storesøster viljen sin for bar-eiern satte på en "happy birthday" sang som minnet veldig om "merry christmas everyone"-sangen. Det ble en utrolig koselig kveld da med mye prating med de som jobbet der ettersom vi reiser idag..........
Men skal vertfall spise middagen her i dag på resturanten og jeg gleder meg til det for maten her er den beste av alle de resturantene vi har vært på.

Nå sitter jeg på hotellrommet på senga med en snorkende mor ved siden av og to snorkende i rommet vet siden av. Klokka er 10 på morgenen her på Kreta så burde egentlig ha sovet litt jeg også...men pytt pytt!!!

Vi må bytte hotelrom klokka 12 ettersom dt er da man blir hevet ut av rommet. Men vi fikk bruke et annet rom til vi reiser sent i kveld.
ANywhooo, blir å legge ut bilder en eller annen gang snart når man har fått de av søsters kamera og min mobil.
Håper alle har hatt en flott sommerferie og bra skolestart =)

x Elise x

Ingen kommentarer: