søndag 15. august 2010

oppdateringerrr

KALIMERA! gooood morgen :)
Da er klokka snart 9 her på Kreta og jeg sitter på terassen og ser utover hotellet med et rolig hav i bakgrunnen. Nyyyyderlig!
Har vært på Kreta temmelig lenge nå, må da være rundt 11 dager og er fortsatt 9 dager igjen. Har kost meg gørr ihjel :)


Her er da omtrent hva utsikten min er nå bare at det ikke er så mørkt :)


Den første uka var det bare mamma,emil,patrick og meg som var her, men etter 1 uke ++ har søster og hennes forlovede kommet pluss hennes gudmor og hennes andre gud-datter.
Har fått litt brunfarge også, og har badet SÅÅÅ mye. Tenker faktisk på å slenge på meg bikinien nå og dra til stranda og ligge på plastmadrassen min og gynge med bølgene.
I dag har vi en Siesta dag ettersom de to siste dagene har vært ville. Fikk nemlig lånt oss en bil og har vært i Rethymnon på piratskip!! :D vi fikk hoppe fra skipet og ned i havet--- DIGG! Etter den 3 timer lange turen gikk vi rundt i byen og badet ved stranda.
I går dro vi til et temmelig stort badeland og prøvde masse sklier og ble tatt bilder av. Søstern min og typen kjøpte en del av bildene som ble tatt.

Det er fortsatt ingen andre her som er våken enda klokka snart er 9. Men har jo vært slitsomt med all svømminga. Pluss at jeg sa at guttaboys kan få sove lenge idag. Vanligvis vekker jeg dem halv 9 så man er klar til bassenget åpner klokka 9.

Men det var man lille oppdatering. Litt bilder er kjekt og vise også.

x Elise x



Ingen kommentarer: